Lær hvordan du setter opp en displaykampanje i dette kraftige interaktive kurset i Digital Display. Du vil oppdage prinsippene for grafisk design, kampanjestrategi og budsjettadministrasjon, og hvordan du kan teste og måle ulike reklamematerialer for å få mest mulig ut av visningsstrategien din.
Hvorfor skal jeg ta dette kurset?
Med fokus på karriereklar læring og levert gjennom en blanding av essensiell lesing, casestudier og nyttige verktøysett, vil dette kurset raskt gjøre deg kjent med digitalt display og reklamekampanjer.
4 Interaktive Moduler
Associate Level Sertifisering
7 timer læringsinnhold i eget tempo
GRATIS DMI Medlemskap inkludert
Praktiske verktøysett og maler
Sentrale ferdigheter og kompetanser du lærer
Prosjektledelse
Annonsekampanjer
Grafisk design
Manusskriving
Måle data
Budsjettstyring
Målgruppe:
Små bedriftseiere, markedsføringseksperter, produktledere, gründere eller noen som ønsker å raskt bli dyktige innen Digital Display. Du trenger ingen spesifikk markedsføringsbakgrunn for å gjennomføre og lykkes med dette kurset. Dette kurset vil lede deg gjennom det grunnleggende for Digital Display.
Den bitformede strukturen på kurset er spesielt designet for å passe rundt din livsstil og andre forpliktelser.
Hva vil jeg oppnå?
Etter en vellykket gjennomføring av en 1-timers online eksamen vil kandidatene bli tildelt en av verdens mest anerkjente digitale markedsføringssertifiseringer. Denne Associate Level-sertifiseringen er eksklusivt designet av digitale eksperter og har relevans, anerkjennelse og faglig tyngde som er svært ettertraktet av arbeidsgiverne dine. Studentene vil også motta et globalt anerkjent sertifisert profesjonelt merke for å vise på LinkedIn -profilene sine, samtidig som de får tilgang til MyDMI-medlemsplattformen for å opprettholde sine ferdigheter mens de fortsetter å lære og vokse, for å bygge nettverk og for å få verdifulle CPD-poeng.
Innhold:
Det er fire moduler i dette kurset:
Project Management and Planning an Advertising Campaign
Develop your knowledge by learning how to work with data to measure and optimize your campaigns. Learn effective ways to work with others – external agencies, team members, and colleagues.
Knowledge gain:
Measuring and Optimizing Display Advertising Campaigns
6 Tips to Re-engage Your Audience
Working With Others
Successful Collaboration
Case Study/Webinar:
Best Practices for Working with a Digital Agency
Toolkits included:
Media Budget Tracker
Targets and KPIs - Your Essential Toolkit
Expert Insights:
Creating Successful Content and Advertising Strategies with Brian Lavery
Duration:
This course consists of approximately 7-hours of course content. You have up to 12 weeks to complete the course, during which time you can access your course content wherever and whenever you want.
Exam:
It’s trouble free. The assessment is undertaken online, with a 40 question multiple choice exam. You can take this in the comfort of your own home.
Successful completion leads to an Associate level certification.