Hva er nytt med ITIL® 4 Practitioner kursene?

Vår instruktør Brendan Martin har undervist ITIL® kurs i 17 år, og gjennom årene har han mange ganger blitt spurt om spesialiserte kurs i enkelt emner innen ITIL. Han gleder seg til å endelig dele noen gode nyheter med dere alle – nå er de endelig her!

Denne høsten lanserte Glasspaper spesialistkursene innen enkelt emner. Alle kursene blir levert over en dag, og hver spesialisering avsluttes med eksamen.

Emner inkluderer:

  • Service Desk – det er nå en separat bok, kurs og sertifisering for de som ønsker å bygge opp en Service Desk på ITIL 4.
  • Incident Management – En hel dag fokus på Incident Management som er bygget på de beste praktiske tipsene fra ITIL 4.
  • Change Enablement – Sett sammen en Change Enablement praksis basert på ITIL 4, som faktisk fungerer for din organisasjon.
  • Andre emner som også er lansert inkluderer Request Fulfilment og Event Management. Du kan enten bestille og gjennomføre kursene hver for seg, eller som en pakke til rabatert pris.

Alle våre instruktører er nå superklare til å levere disse kursene til deg, etter å ha gjennomgått intensiv opplæring og bestått sertifiseringene deres. De håper å se deg i klasserommet for disse kursene i nær fremtid.

Se alle ITIL 4 Practitioner kursene:

Denne artikkelen er basert på følgende video av vår instruktør Brendan Martin: