Introduksjon til IT Service Management

Kursert gir et overblikk over prinsippene og fordelene ved å innføre IT Service Management (ITSM) i en organisasjon. Dette er et introduksjonskurs som gir en grunnleggende forståelse, uten å gå i dybden.

Kurset er tilrettelagt som et bedriftsinternt kurs. Det legges til rette for engasjerende diskusjoner og gruppearbeid. Det er også mulig å skreddersy innholdet etter behov i den enkelte organisasjon. Ta kontakt for et uforpliktende tilbud.

Vi anbefaler opp til 16 deltakere.

Målgruppe:

Ledere, avdelingsledere og ansatte som trenger en kort innføring i hva IT Service Management er og hvike rammeverk som finnes

Forkunnskaper:

Det er ingen formelle krav.

Beskrivelse:

  • Hva er IT Service Management?
    Hvilke rammeverk finnes?
    Hvilken verdi kan IT Service Management gi i din virksomhet? Praktiske eksempler fra både IT- og ikke-IT-prosjekter.
  • Oversikt over sentrale prosesser i IT Service Management
  • Innføring av IT Service Management – forankring, kommunikasjon og felles forståelse

Dette kurset har ingen sertifisering.

Vil du sertifisere deg?
ITIL Foundation

Other relevant courses

2. June
3 days
Classroom Virtual Guaranteed to run
3 days
Classroom Virtual Guaranteed to run