I dette kurset lærer du fokushåndtering i en hektisk hverdag med mange kommunikasjonskanaler og oppgavekilder. Du blir kjent med grunnleggende prinsipper for selvledelse, stressmestring og håndtering av store informasjonsmengder i en hektisk hverdag. Du får innsikt og trening i bruk av de viktigste produktivitetsappene i O365, og du får hjelp til å sette opp ditt eget system på Smart-telefon og nettbrett.
Grunnleggende ferdigheter i bruk av Outlook, OneNote og lagring av dokumenter i OneDrive/SharePoint
Softskills: Selvledelse, stressmestring, fokusstyring og håndtering av kognitiv energi.
Hardskills: Søk og deling, Smarte oppgavelister, OHIO-prinsippet.
Verktøy i O365: Planner, Outlook, Teams, OneNote, Wiki, To-Do. Håndtering av varsler på PC/MAC/Mobil Trening og oppsett: Sette opp og konfigurere, Outlook og To-Do på smart-telefon og PC/Mac
Brukerne har med egen PC og Mobil (+evt nettbrett).