#3: Smarte digitale møter (2x45 min)

Målet med dette webinaret er at alle skal føle det naturlig å lede og delta på Teams-møter, og sikre at de blir en del av en effektiv arbeidsflyt (før/under/etter møte). Deltakerne skal forstå forskjellen på et adhocmøte, et planlagt møte og et direktesendt arrangement (webinar). Lag invitasjoner til møter som gjør det enkelt for deltakerne å forberede seg, utnytt møte-funksjonalitet i Teams og del møtenotater i OneNote. Et møte fører ofte med seg oppgaver og andre oppfølgingspunkter. Her lærer du også hvordan bruke Planner til å sikre at ingenting glipper.

 

Dette er et praktisk lagt opp kurs, ikke en teoretisk gjennomgang, og du vil selv oppleve alle mulighetene ved å møte andre i Teams. 

Avslutningsvis vil vi vise deg hvordan opptak av møtet enkelt kan redigeres og deles ved bruk av Stream.     

Du kan melde deg på dette enkelt-webinaret, kombinere det med noen andre (sett de da opp i kommentarfeltet når du melder deg på) eller ta hele rekken på 6 webinarer. Les mer om hele pakken her.

 

De andre webinarene innenfor MS365 er: 

 

Ønsker du ikke å delta på alle webinarene er det fritt frem å melde seg på noen utvalgte, f.eks; 

 

Vi tilbyr full frihet, noe som innebærer at du kan spre webinarene utover i tid, og delta på ønsket dato i løpet av 6 måneder fra oppstart. 

delta fra der du er online brukerkurs

Andre relevante kurs

26. oktober
1 dager
Webinar Startgaranti
26. oktober
1 dager
Webinar Startgaranti
28. oktober
1 dager
Webinar Startgaranti