Målet med dette webinaret er at alle skal føle det naturlig å lede og delta på Teams-møter, og sikre at de blir en del av en effektiv arbeidsflyt (før/under/etter møte). Deltakerne skal forstå forskjellen på et adhocmøte, et planlagt møte og et direktesendt arrangement (webinar). Lag invitasjoner til møter som gjør det enkelt for deltakerne å forberede seg, utnytt møte-funksjonalitet i Teams og del møtenotater i OneNote. Et møte fører ofte med seg oppgaver og andre oppfølgingspunkter. Her lærer du også hvordan bruke Planner til å sikre at ingenting glipper.
Dette er et praktisk lagt opp kurs, ikke en teoretisk gjennomgang, og du vil selv oppleve alle mulighetene ved å møte andre i Teams.
Avslutningsvis vil vi vise deg hvordan opptak av møtet enkelt kan redigeres og deles ved bruk av Stream.
Du kan melde deg på dette enkelt-webinaret, kombinere det med noen andre (sett de da opp i kommentarfeltet når du melder deg på) eller ta hele rekken på 6 webinarer. Les mer om hele pakken her.
De andre webinarene innenfor MS365 er:
Ønsker du ikke å delta på alle webinarene er det fritt frem å melde seg på noen utvalgte, f.eks;
Vi tilbyr full frihet, noe som innebærer at du kan spre webinarene utover i tid, og delta på ønsket dato i løpet av 6 måneder fra oppstart.