SharePoint for redaktører del 2 - lag gode og brukervennlige løsninger

Dette kurset fortsetter der hvor SharePoint for redaktører, del 1 – sluttet. Du vil lære å bruke flere av verktøyene i SharePoint Online/2016, for å lage gode og effektive løsninger for brukerne.

Onlinekurs-banner-web.png

Lær mer om hvordan SharePoint kan styrke forretningsdriften gjennom effektiv automatiserte og intelligente funksjoner Etter endt kurs vil du forstå hvordan dette kan effektivisere IT bruken i din bedrift og spare dine medarbeidere for timer hver dag.

Målgruppe:

Kurset retter seg mot personer som skal jobbe som superbrukere og redaktører, og som er ansvarlig for å tilpasse SharePoint for brukere.  

Forkunnskaper:

Erfaring med SharePoint tilsvarende kurset SharePoint for redaktører – Del 1. Kurset er praktisk anlagt, du trenger ingen forkunnskap i Web-utvikling for å få godt utbytte.  

Innhold:

I løpet av disse to dagene lærer du å tilpasse SharePoint ved å:

  • Bruke SharePoint Designer for rask tilpasning av områder, lister og bibliotek.
  • Lage tilpassete arbeidsflater der ulike brukere får tilgang til informasjon som er relevant for dem.
  • Vi går gjennom viktige innstillinger og tilpasninger av SharePoint på admin-nivå i Office 365.
  • Du får hjelp til å tilpasse grunnleggende innstillinger, sette opp smarte løsninger for søk og bruk av metadata i dokumenter og lister.
  • Du får hjelp til å komme i gang med PowerShell for raskt å opprette og/eller tilpasse områder og innhold.
  • Sette opp gode løsninger for søk og bruk av metadata.
  • Gi deg grunnleggende forståelse i hvordan du kan bruke SharePoint Designer for å lage effektiv arbeidsflyt i SharePoint.
  • Bruke de nyeste automatiseringsfunksjonene i Microsoft Flow
  • Lage enkle apper av SharePoint-lister med hjelp av Microsoft PowerApps.

Other relevant courses

20. April
1 days
Classroom Connect2Classroom
20. April
5 days
Classroom Connect2Classroom