SharePoint for redaktører del 2 - lag gode og brukervennlige løsninger

Dette kurset fortsetter der hvor SharePoint for redaktører, del 1 – sluttet. Du vil lære å bruke flere av verktøyene i SharePoint Online/2016, for å lage gode og effektive løsninger for brukerne.

Lær mer om hvordan SharePoint kan styrke forretningsdriften gjennom effektiv automatiserte og intelligente funksjoner Etter endt kurs vil du forstå hvordan dette kan effektivisere IT bruken i din bedrift og spare dine medarbeidere for timer hver dag.

Målgruppe:

Kurset retter seg mot personer som skal jobbe som superbrukere og redaktører, og som er ansvarlig for å tilpasse SharePoint for brukere.  

Forkunnskaper:

Erfaring med SharePoint tilsvarende kurset SharePoint for redaktører – Del 1. Kurset er praktisk anlagt, du trenger ingen forkunnskap i Web-utvikling for å få godt utbytte.  

Innhold:

I løpet av disse to dagene lærer du å tilpasse SharePoint ved å:

  • Bruke SharePoint Designer for rask tilpasning av områder, lister og bibliotek.
  • Lage tilpassete arbeidsflater der ulike brukere får tilgang til informasjon som er relevant for dem.
  • Vi går gjennom viktige innstillinger og tilpasninger av SharePoint på admin-nivå i Office 365.
  • Du får hjelp til å tilpasse grunnleggende innstillinger, sette opp smarte løsninger for søk og bruk av metadata i dokumenter og lister.
  • Du får hjelp til å komme i gang med PowerShell for raskt å opprette og/eller tilpasse områder og innhold.
  • Sette opp gode løsninger for søk og bruk av metadata.
  • Gi deg grunnleggende forståelse i hvordan du kan bruke SharePoint Designer for å lage effektiv arbeidsflyt i SharePoint.
  • Bruke de nyeste automatiseringsfunksjonene i Microsoft Flow
  • Lage enkle apper av SharePont-lister med hjelp av Microsoft PowerApps.

Other relevant courses