Kurs i digital strategi

Hvordan lykkes digitalt og gjøre de beste beslutningene på vegne av ditt selskap?

Det er ikke lenger et spørsmål om du er til stede eller ikke på digitale flater, men hvor synlig du er. Å legge en god digital strategi, analysere viktige digitale data og vite hvor du bør legge tid og pengene dine er sentralt for å lykkes i en digital hverdag.

Målgruppe:

Kurset passer for alle som ønsker å lykkes digitalt. Kurset er tilpasset for både små og store selskaper, slik at alle vil få nyttig kunnskap og verktøy de kan ta med seg videre.

Forkunnskaper:

Du må ikke ha noe kunnskap om digital strategi fra før. Det er en fordel å vite litt om Google, Google Analytics, sosiale medier og andre digitale plattformer fra før, men ikke et krav.

Kursinnhold:

  • Oversikt over det digitale bildet
  • Viktige verktøy for å lykkes digitalt
  • Kartlegging av brukerne på digitale flater
  • Introduksjon til samling av data
  • Bruk av analyseverktøy
  • Bruk av annonseplattformer
  • Slik måler du verdien av hver trafikkilde
  • Slik tar du selskapet fra A-Å

Hvorfor velge dette kurset?

  • Legg et godt grunnlag for suksess og få tips til hvor du bør bruke tiden din.
  • Du lærer hvilke kanaler som passer for din bedrift og du får innsikt i hvordan du samler data og bruker dataen du har tilgjengelig.
  • Du får vite hvor din bedrift bør putte pengene sine, lære hvordan du måler og rapporterer på resultater og lære strategier for å få selskapet ditt til å vokse.

På dette kurset vil du lære hvordan du legger en god digital strategi for å lykkes digitalt og gjøre de beste beslutningene på vegne av ditt selskap.