Microsoft 365 steg 4: Forvalte og Forbedre

Når opplæringen er gjennomført skal alle ansatte i gang med å bruke løsningene. Din plan for forvaltning skal minimum dekke brukerstøtte, administrasjon av skymiljøet og kontinuerlig forbedring. Husk at steg 1-4 er en kontinuerlig prosess. Det er ikke en engangsjobb!

CTO

Tjenesten “CTO/IT-ansvarlig” er en støttefunksjon, også for virksomheter med egne IT avdelinger. Adaptiva er bindeleddet mellom ledelsen og IT, og sørger for at det er samsvar mellom IT- og forretningsstrategien. Vi følger opp at leverandørene leverer i samsvar med kravene fra virksomheten, og ledelsen får en teknologinøytral sparringspartner som hjelper de å gå fra å være reaktiv til proaktiv.

Brukerstøtte

Med Adaptiva Brukerstøtte har alle de ansatte ett sted å ringe for alle IT-behov, og vi vedlikeholder de ansattes PCer. Vårt samarbeid med fagspesialister gjør at kompliserte problemstillinger løses fort og effektivt uten unødvendige forsinkelser. Vi er teknologinøytrale, vennlige og har høyt kvalifiserte teknikere. Brukerstøtten omfatter også personlig bruk av skytjenestene Office 365 og Google Gsuite.

Skyadmin MS365

Vi tar ansvar for at skytjenestene fra Microsoft er sikkert konfigurert og i samsvar med bedriftens krav. Vi tar oss av den daglige administrasjonen, og leverer opplæringsressurser til alle ansatte for bruk av moderne skyteknologi. Med oss ivaretar dere informasjonssikkerheten fra første dag, og vi hjelper dere med å tidlig ta i bruk nye funksjoner i skytjenesten.

 

 

Ønsker du å bli kontaktet av en spesialist? Fyll ut skjemaet: