Kurs innen Jira og Confluence på
nybegynner og ekspert nivå


Atlassian JIRA Service Desk Training Course

Kursavgift: kr 4 900 | Varighet: 4 timer

Beskrivelse:

This Clearvision Atlassian JIRA Service Desk course, provides an understanding of the features and functionality of Service Desk for JIRA.

At the end of this course, users will be able to carry out administrative tasks and comprehend key concepts for JIRA Service Desk.

The lab environment (an instance of JIRA with JIRA Service Desk) gives users a practical working area to engage with. This enables them to benefit from seeing JIRA Service Desk in action with real world settings and examples, translating the theory from the course into practical knowledge.


Forkunnskaper:

  • Basic knowledge of Windows Interfaces
  • No experience with JIRA necessary

Innhold:


Module 1: Concepts and Customer Portal


1. Overview and Introduction to JIRA Service Desk
2. Service Desk Creation
3. Service Desk Queues
  • Overview
  • Ticket Appearance
  • Ticket Editing
  • Issue Types
4. Customer Portal
  • Home Screen
  • Ticket Creation
  • Request Types
  • My Requests
  • Ticket Activity
  • Comments
  • Attachments
  • Moving Issues
Lab Exercises

1. Creating service desk requests
2. Managing requests
3. Responding to requests and viewing reports

Module 2: Service Desk Administration


1. Reports
  • Report Overview
  • Creating New Reports
  • Editing Reports
2. SLA’s
  • SLA Overview
  • Creating SLA’s
  • Editing SLA’s
3. User Management
  • User Permissions
4. Knowledgebase
  • Link to Confluence
5. Customising Request Fields

Lab Exercises

1. Customizing the Customer Portal
2. Setting Request Types
3. Setting Permissions
4. Creating a new Queue
5. Customising Reports
6. Setting SLAs








Epost mottat


Du er nå meldt på nyhetsbrevlisten

Epost mottat


Du er nå meldt på nyhetsbrevlisten

Mailen er sendt:

Ditt tips er registrert og sendt!
Vi håper snarlig å se deg på kurs hos oss!

Feilmelding:

OBS! Vi har problemer med å sende ditt tips!

Vi anbefaler deg å sjekke om du har skrevet inn en gyldig mailadresse.

Tips sjefen

Lyst til å delta på dette kurset, men må overbevise sjefen først?

Glasspaper har laget en tips funksjon, som gjør det enklere for deg å overbevise din sjef om at dette kurset er perfekt for deg.
Det eneste du trenger å gjøre er å fylle ut kontaktinformasjon, så sender vi relevant informasjon om kurset rett til dine utvalgte kontaktpersoner.
Bruk gjerne funksjonen til å tipse venner og kollegaer om at dette er et nyttig kurs for dem





Kontakt oss

Business Manager Development

Henning Solberg

930 90 129

henning@glasspaper.no


Glasspaper er kåret til Årets Microsoft Kurspartner 2015 - 2014 - 2013 - 2012 - 2011 - 2010 - 2008!